vad är det för dag idag?

ja vad är det för dag idag..inte söndag vilket jag trodde för ett tag sedan. detta är ett bevis på att för mycket ledighet utan viktiga grejer gör en väldigt förvirrad. men om en vecka då är jag i sverige i sverige och lund. jag längtar nåt helt grymt!! kommer bli jätte bra tror jag hur det nu än blir. jag är spänd som bara den iaf.

dock kommer det vara en vecka med mycket plugg innan jag är där. jag måste ta tag i och maila en lärare för att bättre förstå vad jag ska göra. annar sär jag kokt.

wien har väldigt tråkigt väder nu..hopaps det vänder snart jag vill bli brun till att jag kommer till lund. så ge mig sol imon tack och även tisdag och fredag skulle passa bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback