Skakig i kroppen...

Klockan är nu kvart i 11, det är söndagmorgon. Min kropp vill ha sömn men jag behöver plugga så det gör jag.
Från förra fredagen till idag har allt bara varit helt sjukt. Mår jag bra ja det gör jag. Helt underbart bra.
Jag tog ju chansen och åkte hem till Lund förra veckan för att få vara med om en Lundakarneval.
Det va helt underbart. Mina vänner är så fina och det var grymt att få samlas en sista gång med dem innan de alla försvinner iväg ut i världen till hösten och ensam kvar blir jag och Pauline. Jag blir så gott som ensam. inga mer städa efter gårdagkvällen med L och M. Jag menar vi 3 är grymma på att städa ihop.
Jag kommer sakna dem något enormt men ja skype finns ju.

Förutom mina underbara vänner fick jag även träffa min bror och en annan person jag håller lite extra hårt om.
Det gav mig mer energi tror jag och jag hoppas för min egen skull att detta kanske ledde till en förändring.
Jag hoppas det. Igår va vi ute och det var en riktigt kul kväll. Fattar inte men varför ska man alltid se en kille som okej ut och som stötter lite extra på en när man inte behöver dem? Visst är ju kul och flörta lite så vi kör på den men där är det stopp. Vi kom i alla fall till slut hem. Jag kollar datan går och lägger mig får ett telefonsamtal, startar datan och skyper med Sverige i över en timme. Tillslut va klockan 20 i 7! Hoppsan vad hände? Men det var ju så trevligt.

Nu lyssanr jag på underbara Melissa Horn och ska strax gör klart några ändringar på min Power Point om hundmat på tyska!

Jag mår bra...jag har det bra här just nu. Men jag längtar efter Sverige på ett lagom och bra sätt! Ska ju komma hem och få göra roliga saker. Lillebror blir ju stor och ska ta studenten. Idag tillägnar vi honom en bild för att han är rätt bra. Han är det bästa lillebroren man kan ha till och med. Dessa 3 finns på min anslagstavla här i Wien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback