Självdiciplin?!

Sitter med datorn i knät just nu. Inte alls bra. Jag borde egentligen plugga sm en galning för att klara min tenta som är i övermorgon. Vet inte riktikgt hur jag sak få in allt. Blir ofta missförstånd med språket och inte heller har jag ågon uppslagsbok. Kanske kan fråga Ursula om jag får låna henens och sedan även fråga på tentan om jag har får ha det.

Vad är problemet egentligen. Jag är ute i sen tid som vanligt men här kan jag inte koncentrera mig ordentligt.
tankarna åker hela tiden iväg på andra håll. Igår va jag jätte glad då jag hade ett mycket trevligt Skype samtal.
Det va länge sedan och var behövligt.

Nä nu får jag väl sätta ifrån mig datorn och fortsätta. Men är så många tankar som far runt. hur ska karnevalen bli? Kommer jag hinna träffa alla jag vill träffa? Kommer jag komma in någonstans mer där jag vill in?! Kommer någon vilja gå med mig eller kommer jag bara ha tråkigt?! Okej tråkigt kommer jag inte ha men är rädd att jag kommer bli besviken. Det löser väl sig. Allt löser sig...

Var finns kärleken. visserligen vill jag inte hitta den här. Jag vill iaf kunna gå ut och ragga lite men i denna staden verkar det inte finnas något av intresse för mig. Finns inget av intresse här så var finns det någonstans då?
I Lund? Tvekar på det. Men ja inte ska det var lätt.

Jag får väl ta tag i detta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback