Omotiverad..

Som så många gånger för under denna termin är jag omotiverad till att plugga. Vet inte varför, kanske beror på deras sätt att gå i skola. Det passar mig verkligen inte att knappt ha några lektioner och behöva plugga jätte mycket själv. Min disiplin är för dålig. Har man få lektioner på EC (Ekonomicentrum) i Lund så har man betydligt mindre här.

Hade dock redovisning idag för marknadsföringen med PP och argumentation. Men det gick nog riktigt bra. Det var jag och en kille till som då skulle representera olika sidor och förhandla fram grejer.
Tydligen ska vi ha varit den enda gruppen som hon inte gripit in i och kommit in på vad man kalla "mötet" vilket är bra då jag inte tog mid term tentan så seriöst...så den gick skit men tror detta kan ha räddat upp. Jag vill ju bara bli godkännd.

Borde fortsätta med International Buisness Transactions Law of International Commerce. Sedan borde jag även gå upp en våning senare och vara lite social på en avskedsfest. Behöver ju inte stanna så länge.

Vet inte men jag är nog lite instabil jag just nu. Små saker blir lätt stora grejer och jag är inte lika glad som jag brukar vara. Kanske beror på att jag bara är trött. Men det jobbigaste med att vara här i Wien är att jag saknar mina närmaste kompisar de som alltid har runt sig hemma. Det är ändå en trygghet att veta att de finns där. jag menar jag klara mig bra själv men gillar ändå att ha någon nära.
Ska bli skönt att komma hem till Sverige om en månad och ännu skönare och roligare att få komma hem till familjen om en dryg vecka!

Ska få besök till helgen av München tjejerna Madde och Åsa. Dock kunde inte Ebba för hon fick besök. Ska dock bli roligt att få hänga med dem. Åsa har bott i Wien innan så det känns som att hon kan ha ett och annat att visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback