Vår på riktigt med allt...

Ja det är vår! Hurra den är nog här för att stanna i helgen i alla fall. Vaknade tidigt idag av solen som strömamde in genom persienen men somnade om och vaknade någon timme senare. När jag väl kom ut var det riktigt varmt med. Solen lös och fåglarna kvittrade och kanppt någon vind. Var gör man? Jo man går till u-bahn med solbrillorna på och mår allmänt bra!

Vet inte omd et bara är för att det är vår i luften som det känns bra eller om det är för att jag kanske ska få besök tidigt lördagmorgon! Jag hoppas verkligen jag får besök hade varit så kosligt.

Imorgon ska jag PLUGGA, plugga och PlUgGa på riktigt. har en massa jag behöver lära mig att förstå och imorgon finns det inga undanflykter, för att idag har jag städat det mesta och tvättat. Behöver bara sopa golvet.

Familjen har nu bokat flyg hit så om 2 veckor ser jag dem igen. Trevligt trevligt saknar dem lite på ett bra sätt.
Men nu ska jag nog fundera på sängen och att läsa ett par sidor. men ska bara lyssna lite på Goo goo dolls först. Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback