Så varmt så..

Här i Wien har vi haft ytterligare en dag med massa sol och värme. Det är verkligen vår på riktigt man har inga kläder och ta på sig och idag fick jag ta ett par ballerina för att det passade. Det är underbart. Vad som inte är lika kul är att det inte går så bra med Corporate financen så vi har typ gett upp dessa uppgifterna nu och tänker istället gå dit och lära oss altt och sedan sätta tentan och hoppas att det räcker :P! Men tror inte det haha..

Åker till St Anton på torsdag kväll jippie jippie jippie! kommer bli nice! Just nu vill jag bara ha sol och bli brun :P!!
Funderar på om man fortfarande kan köpa en tur upp till Rendel eller om jag verkligen måste köpa liftkort :P!

Både igår idag har vi varit ute och gått långa sträckor. Igår vad det vid donau kanal och idag vid stora donau!
Mycket trevligt att Johans flickvän Michaela är här. Hon är störtskön! Det är hon och jag i våra svarta löparbyxor och gråmunktröjor som är ute.

Börjar bli väldigt trött men har 1 Gossip Girl och 2 the Pacific en ny serie av Steven Spielberg com jag kan titta på! får väl göra det tror nog att edt blir The Pacific trots allt!


Gilla jumper!! Det är så bra... "...och om du vill kan vi stanna inne hela dan, bara vi två, vi kan låtsas att jag är din man sånt där som man gör då....När hela världen står utanför.... "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback