Mars..

Det är mars och det är småkallt ute och blåsigt! Jag har just slutat skolan och är rätt nöjd med det eftersom att jag skulle gått ända fram till halv 7 ikväll egentligen!

Har nu avverkat 2 dagar i skolan bra jobbat. Det roliga är att båda lektionerna har relaterat mer mot nek (nationalekonomi) än mot fek (företagsekonomi). Helt okej för mig än så länge då där varit lite matte grejer att känna igen sig i.

Var i st Anton förra veckan. Grymt bra vecka inte så mycket skidåkning men det bjöd på lite annat vilket var väldigt roligt. Lite kärlek skulle man kunna säga!! Vi får väl se vi får väl se. En ny trevlig bekantskap om inte annat.

Jag har så många gånger sagt att jag ska bli bättre på bloggandet men nu får det bli skärpning här tycker jag.

Förresten har sett en och annan geting här nu. trodde inte det skulle ske men skolan börja arta sig så det finns kanske hopp.

Nä nu sak jag vara lite ordentlig och försöka hitta lite information om min skola var jag hittar power points och sådant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback