Bort blåst...

Söndag morgon och jag sitter här i sängen och vet inte riktigt var jag sak börja. Har sovit riktigt illa. Kom hem väldigt tidigt efter riktigt god middag och sen en utgång som inte blev vad jag ville. För att summera kvällen maten va riktigt bra! Holländaren och hans tjej som va på besök fixade lördagsmiddagen mums.
Sedan skulle vi vidare till vad vi trodde skulle vara en grymm klubb, Sky kitchen! Hittar en taxi på vägen inte vilken som helst utan en Hummer!! Nice så nu har jag åkt det med! Väl inne på klubben efter en "dyr" entré så var där lite folk. Vi går för att handla dricka men när vi väl ska betala vill han inte ta mitt VISA och resten är typ panka. Men vi löste det iaf. Musiken är house vilket jag tycker funkar bra men det tyckte inte norskorna och de ville hem redan efter 5 min. Men jag är ju av inställningen ge allt en chans och det blir inte roligare än vad man gör det till. Klockan tickar folk rullar in och hade jag haft min kompisar hemifrån med mig så hade vi haft en GRYM kväll men nä jag fick åka hem efter en dryg timme! Tjo för den! Jag ska gå ut med österrikare nästa gång tror jag, har skaffat mig några halv vänner haha.

Väl hemma och i sängen börjar jag må riktigt dåligt vilket är konstigt då jag knappt druckit något och ute är det storm. Men vid halv 6 lär jag väl ha somnat in äntligen.. Nu är det söndag och jag skulle egentligen vilja ut och gå men det blåser verkligen storm så känns inte så lockande om man inte vill blåsa bort! Så får väl göra lite skola och sen bara chilla!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback