Tomhet...

Är hemma i Mellbystrand igen. Skönt och mysigt mne gud va jag känner mig tom.
Eller trött kanske är rättare ordet. Jag orkar inte just nu. Känner mig lite ensam och bortglömd på flera ställen.
Dock fick man ett spontanbesök idag..så någon kommer iaf ihåg en! Tack H!

Skolan i Wien är det mycket med nu. Hur ska jag lyckas med alla tentor?! DEt löser väl sig. Som att inte de problemen räcker så ska jag även behöva ora mig för hösten i lund. Verkar vara mycket att ta tag i.
Har bland annat sökt fel kurs och sedan är det massa mer. Vet inte vart jag sak vända mig. Ingen verkar ju vilja veta av en där. För då är man bara ett problem. Info till våra elever vad är det?! Det räcker väl med att studenterna i ytbytesutskottet får reda på saker eller?! Nä det räcker inte puckon!

Dessutom kommer det bli en ensam höst i Lund. Jag känner mig depp och tårarna kommer snart rullandes längs mina kinder men jag försöker blinka bort dem. DEt är en klump i halsen nu och jag ska fortsätta packa upp så jag får ordning på rummet.

Imorgon blir det frukost med M som hörde av sig och ville ses :D! De gamla folket imponerar just nu. Jag måste dock fixa lite frukost haha. Men det löser jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback