Mindre än två veckor kvar...

Om två veckor kommer jag att ha vaknat upp min första morgon i Wien. Ganska coolt.
Undra om jag tycker det då med?! Man vet aldrig när man ska flyga och man ska få allt bagage med sig plus att det ska gå bra och komma till boendet men det löser nog sig.

Idag är det ju som sagt onsdag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Eller jo jag har några grejer på dagordningen det har jag ju faktiskt. Ska åka in till Laholm, åka till min kusin och kolla lite bröllopsfest bilder coh städa lite på rummet. Komer väl pilla lite med min nya mobil som kom igår är inte riktigt van vid samsung eller touch screen.

Imorgon bär det åter igen av till Lund. Två födelsedagskalas ska hinnas med plus en middag och några fikor säkert och ett Ikea besök!

Jag är ju egentligen rätt dålig på detta med blogg men jaja ska försökra bättra mig nu när jag ska iväg.

I lördags var jag ute med killarna vilket var riktigt roligt. blev en toppen kväll på alla sätt så det var roligt!

Nu är det frukost som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback