det är tisdag idag!

Idag väcktes jag av det udnerbara såg ljudet. Ni vet en sån stor såg som byggarbetare har! Gud så trevligt.
Håller ju på och renoverar om vårt badrum och tvättstuga sådär kul och bo hemma under en sådan period. För tillfället har vi ingen dusch. Underbart!

Så vad pysslar jag med om dagarna?! idag gör jag inget vettigt eller jo lite jag sitter och försöker få koll på allt inför Wien! Det går nog framåt tror jag! Ska snart ringa till hon som ska hjälpa mig i Lund så jag väljer rätt kurser!
 
Ja nä ananrs har jag inte så mycket roligt och säga! har lite träningsverk idag efter att ha varit på core igår. Har ju inte tränat på jätte länge. Var även ute och gick 1,5h med Emma igår vilekt var väldigt trevligt! Sedan idag sak jag iväg och simma eller bada kanske. Ska följa med min kusin och hennes barn. Efter deta ska jag träffa tvillingarna H!! Vilket var länge sedan!

Nä nu får jag kolla till min mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback