dåligt av mig..

Upptäckte att jag inte bloggat sedan nyårsafton. Jag gör härmed en kort sammanfattning.
Nyår var riktigt trevligt som vanligt var världen liten och man hittade nämnare man inte visste eller hade trott.
Iaf en mycket trevlig och god kväll.
Dagen efter bar det av till St Anton. vi körde dit och jag säger inte mer än att resan dit och hem handlade enbart om att köra försiktigt för att komma fram hel båda hållen. Inga ben brutna, grym puder, sol och bra fest.
Men en av de bästa grejerna var allt trevligt folk som vi träffade igen! Vi var nog nästan 20 st som sågs igen!
folk som var på semester och folk som gjorde en säsong till eller igen! Det var härligt så det bjöd en och annan gammal repris! Otroligt bra repriser på alla sätt och viss...

Nu är jag hemma i Mellbystrand igen och det är väl okej men jag trodde jag skulle komma undan byggkaoset. Men icke, istället för att börja när jag åkt så har vi nu börjat och idag revs hela badrummet utom duschen. Vilekt bara är en tidsfråga en den går och förhoppningsvis får vi upp nåt i garaget. Som tur är är i alla fall lilla toan klar!
Men det blir bra när det är klart hoppas jag! Fast lär väl inte vara klart tills att jag åker dessvärre.

Var i Lund i veckan och träffade tjejerna och fixade lite med skolan (försökte fixa iaf).
Grymt kul och se tjejerna igen och få festa lite med dem.

Blir Lund redan nu på torsdag igen antagligen då jag måste få hjälp med att välja kurser inför Wien.
Kärleken är väldigt lugn just nu. Men det är skönt eftersom nu åker jag snart. Fast hade velat hunnit med en dejt innan jag åker dock men det är bara önske tänkande det haha.

Jaja nus ak jag väcka lillebror för att åka iväg och kolla lite innebandy måste nog först ta bort lite nagellack som jag råkat måla lite utanför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback