terrorister

Idag har jag varit vikarie åt en tredje klass på Veingeskolan. Kul trodde jag men barnen visade sig vara små terrorister. Vilket jag inte brukar tycka om barn men dessa var för färliga helt utan respekt. De ville enbart testa mina gränser. Jag menar jag är inte någon mesig tjej som tar skit utan jag står på mig och är inte rädd för att låta sträng. Men jag är heller inte dummare än att jag fattar att de bara vill ha lite extra uppmärksamhet.
En av pojkarna jag skällt mest på men som jag sedan hjälpte gav mig ett brev där det stod "du är söt från xxx".
Gullig pojke. Vid maten var alla trevliga och snälla terrorist sidorna borta och barnen fina.
Då kan man ju fråga sig hur man bara kan vara vända så.. Nu skulle jag visserligen inte ha barnen mer men iaf.
När jag fick in de nya eleverna på sista lektionen sa de tydligt ifrån att de skulle vara värre än den förra klassen va. De ville ju enbart jävlas med mig vilket jag med hade förstått redan tidig förmiddag. Jaja det är inte lätt att vara lärare.

Resten av dagen har jag strykt, handlat mat och kollat upp mer grejer inför Wien.
Sedan lagade jag Taccos och nu har vi tittat mästarnas mästare. gillar det programmet. Slog mig när jag satte mig här att det var sista gången jag såg det på tv. För om en vecka befinner jag mig i Wien. Shit va coolt och säkert ensamt sin första kväll. Men det sak nog lösa sig!

Imon bitti får jag åka med pappa till jobbet och skotta snö lär bli min motion för sedan ska jag ha fika gäster.

Förresten glömde säga att mitt nya smeknamn är Loufise!! Kul va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback