Sol och vårkänslor..

Sitter i sängen just nu med ett öppet fönster och får solstrålar i mitt ansikte.
Idag skolkar jag faktiskt från tyskan..inte bra. Men jag har jätte ont i munnen har visdomständer som är på väg upp på riktigt. man ska ju borsta hårt på tandköttet så att det försvinner så slipper man ha ont. Det har inte varit några problem innan men nu har jag ju en vanlig tandborste här ingen el :( för att jag kunde inte hitta laddaren hemma innan jag åkte.

I helgen har jag varit och åkt skidor med familjen och vänner i Ischgl. Inte helt fel kan jag berätta. Dock förstörde jag min kamera så kunde inte ta några bilder. Hanna fick några riktigt bra bilder hoppas jag på oss ute i off-pisten ska bli kul och se.

Jag gillar livet här även om det inte börjat på riktigt med lektioner och så. kommer bli intressant och se hur jag kommer att klara av tyskan men men på något sätt ska det gå bra!

Ska se om jag kan fixa utseendet här på bloggen nu har varit vinter för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback