på väg..

Nu är jag äntligen på väg till Wien! Sitter just nu och väntar på planet i Düsseldorf.
Inte så lång tid kvar nu bara 50 min. Känns rätt bra.
Har bara med mig 40kg vilket innebar en övervikt på 20kg vid incheckningen. Inte så bra om man säger så. men som tur va hade jag beställt för att kunna ta med mig skidor ner för bara 49 kr. Men nu när jag inte hade det drog den vänliga tjejen bort 10kg av övervikten så det bara återstod 10kg. Det kunde väl inte bli så farligt att gå och betala trodde vi. Men usch så fel vi hade. Väl där säger den damen 10 euro/kg. Ajaj där va det 100 euro ut direkt. Som tur är har jag världens snällaste pappa som vetalade det. Det var sista gången som jag åkte med AirBerlin om jag får välja. Hädanefter blir det med Norweigean. allt är bättre med dem tror jag. Man slipper mellan landa och det är verkligen billigare!

Jaja nu sitter jag här iaf och snyltar på British Airways Trådlösa internet. Nice vet ju inte när man får tillgång nästa gång.

Denna helgen blev verkligen inte som jag tänkte mig men men inget jag kunde göra åt den. Man kan ju inte hjälpa när man blir sjuk inte. Men det var grymt dålig helg att bli sjuk iaf nu när jag skulle åka. Så nu hoppas jag bara att du inte smittat mig så jag blir sjuk. För då kommer du få väldigt dåligt samvete men jag få skylla mig själv. Undra när jag får se dig igen.

Det känns väldigt konstigt denna gången mot förra gången jag var på väg till detta land. Jag vet inte men ja jag känner mig typ lugn än så länge. Inga tårar iaf.

Nu går alla här så jag måste med kolla vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback