Nu så!

Nu ska jag göra ett försök att skriva lite..
Det är inte det att jag inte vill skriva men man har bara 24h på ett dygn och det är det som är problemet.
Jag var ju som sagt i Venedig från fredag kväll till söndag morgon. Vilket var jätte trevligt och vilken underbar stad. men efter den var jag helt död i söndags och sedan skulle vi kolla OS.
Igår så började vi skolan vid 9 och sedan hade vi grejer tom klockan. 3. Då var det bara hem och handla mat, göra mat, snabb duscha + försöka se bra ut på 30min. Därefter iväg till operan för att gå på baletten Romeo och Julia. Vet knappt om jag vågar skriva detta men såg faktiskt bara första akten vilket var en timme. Sedan var jag så trött efter att ha stått utan att ha hållt i något plus att det var jätte varmt. Så vi mötte upp våra kära skandinaviska (va även någon tysk och holländare) vänner jag och Siri för att kolla på OS och herrarnas 15km.
Resultatet en fjärde plats var ju iaf bättre än norge!!

Idag har vi frysit fötterna av oss när vi var ute på stadsvandring. För kallt. Ja vad ska jag mer säga!
Jag trivs här och är lite stressad men snart kommer jag få bättre tid så att jag kan skriva lite!
Nu kommer det snart folk och jag ska även hinna göra lite läxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback