Dåligt med uppdateringar från min sida...

Jag skäms faktiskt. Men är inte så konstigt att det inte hunnits med.

Redan första kvällen när jag kom hit var jag ute och åkte skridskor med min norska vän Siri och folk hon lärt känna. Dagen efter blev det en runda till skolan för att fixa lite administrativt och sedan IKEA då man inte har någon köksutrustning alls här. Varken glas, tallrikar eller kastruller. Va alltså bara att handla glömde nog ett glas i köket i fredags är borta idag iaf.. Sedan var det utgång på kvällen med kanadensiska tjejer och brasilianare från min korridor. Vädigt trevlig kväll..

Torsdagen var vi kulturella och åkte och såg på Mozarts minnesplats och Beethovens grav..På kvällen tog jag bara det lugnt.

Fredags var det dags för tysk test i skolan och mer information. Tyskan gick åt skogen men hoppas på att få byta till rätt grupp! Jaja dagen blev superlång och jag hann inte alls sova som planerat innan vi på kvällen åkte till Venedig med party train super kväll. Ska prata mer om denna resa senare...

Nu ska vi ha myskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback