då var det måndag..

Tillbaka i Mellbystrand igen efter en bra helg i Lund. Den va inte bara bra den var kanon!!
Riktigt rolig helg och träffade och fick säga hej då till fler än jag tänkt mig, toppen.

Nu är det iaf måndag igen och jag har idag tränat och gjort mest ingentong. Passat kusinen Nellie och tittat på korp innebandy. Snart är det dags för PH ska bli nice. Lillebror och jag har fixat dipp och morötter. Såg doch att creme fraischen hade gått ut men förhoppningsvis är den okej :S.
Måste vara frisk imorgon nämligen. Ska vara vikarie åt en av mammas kollegor i skolan då.
Ska ha matte och OÄ. Ska på matten lösa lite suduko med dem och på OÄ jobba med dinosaurier kan bli roligt.
Ja inte så mycket till lön men något att göra fram till klockan kvart över 13 då jag slutar.

Jag ska verkligen bli bättre på att blogga nu med har jag lovat alla lunda kompisar så det är väl bara att börja. Kan inte förstå vad någon tycker att jag har för intressant att skriva bara...

Men de kanske hoppas på lite smaskigheter. Äsch jaja nu ska jag städa upp rummet lite! Märker att när man har mindr yta så stökar jag ner mer. Såhär hade jag aldrig låtit det se ut i min lägenhet i Lund det är en sak som är säkert!!

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback