varför sitter jag inne...

Varför är jag inne när det är fint väder ute? Jo för att klockan redan är 4 och solen tar inte längre enligt min solningstid! Jag är lite dum jag. Nu är det lugna gatan i Wien iaf. Mina föräldrar, lillebror och mormor och morfar åkte hem igår efter ett par intensiva dagar. De kom i fredags tidigt ochs edan har det varit full rulle. Har haft en heldag på Schloss Schönbrunn med xoo och utsikt tittande. Mycket vackert är där ute. Gillar nog den trädgården elelr parken.

Har även hunnit med St Anton en vecka och kom tillbka på torsdagkvällen därifrån. Blev inte som jag tänkt mig men det blev bra ändå...men ja ibland går det inte ens väg bara. Eller så var det inte meningen bara.
Träffade mina underbara vänner igen och det är aldrig fel! Lisa kom med sina kryckor och hon kan underhålla det ska ni veta.

Nu har jag lugna dagar imon med och sedan torsdagkväll kommer mina favorit brudar ska blir trevligt som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback