tenta, vaccination, fest, sjuk, Halland

Mycket har hänt sedan sist. Började torsdagen med att jag åkte till lund utan mina nycklar vilket jag först kom på först när jag stod på parkeringen utanför lägenheten. Här stod man utan nycklar och kunde inte få tag i ett par förrän klockan 6 på kvällen. Kanon när man skulle vara borta på förfest med tyskekonomerna klockan halv 8 plus hinna ta svinsprutan! Blev väldigt stressig och absolut inte i tid eftersom att jag dessutom varit i Malmö på dagen och shoppat. Nya jeans, en topp och ett par skor blev det.

Kvällen började med förfest hos Klara alla va ju där när jag dök upp sisådär 45min sen, tjoho vilken rolig start på kvällen med hyfast nya människor. Men alla va trevliga och på bra humör så det gick kanon. I övrigt var det en rolig kväll, killarna är riktigt sköna måste jag säga. Sedan när det blev en liten "skandal" blev det ju bara ännu roligare haha. Ja stackars tjej och komma till skolan haha.

På fredag var det ju dags för mig att få de härliga biverkningarna utav sprutan vilket innebar feber och huvudvärk mestadels för mig. Ledde till att jag körde hem för att bli ompysslad istället för att vara med och fira Nicole på hennes födelsedag. Väldigt tråkigt då jag hade sett fram emot denna fest. Väl hemma blev det bra ändå träffade faktiskt M istället. Eftersom jag var sjuk fick jag ligga i knäet hela kvällen och blev kliad och klappad på istället. Bra sätt och bli omhändertagen på.

Lördag mycket tidig uppgång och sedan blev det Göteborg för att träffa släkten. Lillebror och jag skippade shopping och gick på Universum med små kusinerna istället! Mycket trevligt.. ja så mycket mer är där vill inte och säga.. det blev en rikigt bra helg helt enkelt mer behöver jag inte säga. Absolut inte inte som jag trott utan mycket bättre.

Ja nu är jag i Lund iaf och känner att jag har inte något riktigt roligt och skriva eller något tråkigt heller.
Det viktiga är att jag mår bra i alla fall. Även om jag vet om att jag fick en gliring idag att det va kanske en bra helg men klaga inte när du mår sämre tror jag. Du får skylla dig själv när du spelar spelet som du gör. Jag jag vet om att jag får skylla mig själv men jag vet inte om jag har mer distans eller inte. Jag vet helt enkelt inte så mycket gissar jag... Nu skulle jag kunna börja analysera lite men nä det ska jag inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback