Sol

Tänk vad lite sol kan göra för att man ska bli glad. Igår morse när jag drog upp rullgarinderna och förstod att det var strålande solsken utanför fönstret och inte regn blev jag så glad. Helt plötsligt känndes det som att det kunde bli en toppen dag.

Igår hände dock inte så mycket gick för ovanligheten i skolan i 3 timmar, städade lite och passade 3 små söta barn i Malmö. Mycket mysigt var det. Känndes som om man åt hela tiden.

Idag är det lördag och jag tänkte att jag skulle plugga lite, vilket jag har gjort och egentligen träna. Har tränat 4 dagar denna veckan och idag tänkte jag att jag skulle springa eller göra ett afropass men jag är trött. Lite huvudvärk också och men med detta vackra väder får jag dåligt samvete om jag inte cyklar och tränar eller går ut. Jag får kanske ta mig till Gerda och köra ett pass klockan 14.00 ändå. Även om jag inte är så sugen på just det afropasset men kan ju alltid hoppas att det är nya koreografi kanske!

Ikväll ska vi ha tjejmys här jag tänker lite spel lite bra musik. 90-tals musik med lite Haddaway, La Bouche och Spice Girls kan det bli bättre? 90-talet was the shit.

Imon ska jag köra till Mellbystrand skulle inte åka hem denna helgen men ska på ett möte som jag måste göra så då får det bli så. Blir kanske att jag träffar M imon kväll med vilket heller aldrig är del om han nu stod ut med mig och orkade umgås sa han. Jag ska i alla fall och kolla när A-laget på innebandyn spelar match.

Nu ska jag titta lite seriösare på världscuppremiären i längdskidåkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback