onsdag...

Det känns som måndag eller är det kanske bara önske tänkande?! Jag tycker att veckorna går för snabbt, känns som att det är helg nästan hela tiden. Nu är jag tillbaka i Lund iaf. Igår pluggades det, bakades, kördes hit och var på bio.

Såg New moon, gud va jag gillade den. jag vet inte men gillar sådana filmer. Grymt bra så nu ska jag låna böckerna utav lisa men är lite sugen på att ev läsa dem på engelska men kan vara skönt med lite slapp svensk bok läsning istället för alla tysk böcker.

Jag skulle plugga jätte intensivt idag men känner mig bara trött och skulle vilja ett sova ett slag. Men behöver ju plugga eftersom jag senare ska träna, handla och köpa inflyttningspresent innan lisa kommer hit på myskväll. har visserligen pluggat lite gick ju upp i tid men sedan har datorn tagit lite överhand. men när jag sedan försöker läsa min tyskbok kan jag inte fokusera utan tankarna bara springer iväg i mina små fantasier.

Jag måste få lite disiplin på mig själv men äsch det löser sig haha..

Undra om bullarna jag gav bort igår smakade bra?! Har inte hört något om det skulle ju vara trevligt och veta.

Nej nu blir det power nap och sedan lite Sidharta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback