nu kan det bli jul i mitt hus!!

Då var det städat, tvättat och gjort klart för att imorgon kunna sätta upp adventsljusstackar imon! Strutar i mitt fall ska bli så mysigt.

Men är något arg på försäkringskassan och mitt bostadsbidrag just nu. Äntligen ska jag iaf bli uppringd av dem inom 2 dagar. Fick avslag gjorde komplettering avslag och sedan skickat in för omprövning och nu väntar jag på det beslutet. Sist jag hörde något från dem var den 5 juli när det lät en omprövning göras men sen har det varit tyst och de har sagt att de har 6 månader på sig ändå sa de idag när pappa pratade med dem att det tagit för lång tid. Sedan ändrar de sig hela tiden om det räcker med det jag ckickat in eller inte...Grr börjar bli riktigt arg, luften bara går ur mig. Därför måste jag vara anträffbar på mobilen konstant enligt pappa. men jag vill träna nu klockan 16,15 så ska nog göra det ändå.

Ikväll blir det iaf inflyttningsmiddag hos carin sak bli mycket trevligt!

Sedan får se om det händer något mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback