Mellbybeach!

Sitter i ett regnigt Mellbystrand idag ska egentligen fortsätta plugga men tänkte kan ju skriva några rader först.
Kan väl börja med att s'ga att jag knappt har sovit något inatt har legat bredvid en snarkande sak som tog upp hela sängen och ungefär byggde en mur mellan oss. Trevligt trevligt.

Igår kom jag hem och var knappt hemma alls. Åkte till en bakfull M som ville ha sällskap och jag tyckte att sällskap är ju aldrig fel. Senare åkte vi in en snabbis på julskyltningen i Laholm vi va nog dem minst intresserad personerna i hela staden. Men dit skulle vi så M kunde få sig en hamburgare även om den inte va grillad ute. Va ju inte en jätte mysig skyltning direkt eftersom att det regnade och känndes alldeles för tidigt med alla tomtarna menmen vi var där iaf.
Efter det åkte vi för att kolla A-lagets innebandy match men gick efter 2 perioden då båda va helt slut. Laholm vann!!

Sedan hyrde vi en mycket dålig film som vi spolade oss igenom därefter blev det söndagsfilmen på 4an. Mycket pang pang i båda kan jag säga..

Idag är det måndag och jag har varit ute och sprungit 5km och även varit på jobbintervju. Gick bra men tyvärr behövde han mig inte över jul som jag hade hoppats på. Men det öppnar kanske för ett nytt sommarjobb kanske. Vem vet ingen vet men alltid bra och så ett frö.

Nu ska jag iaf fortsätta plugga. Sedan hoppas jag att jag får mail tillbaka utav ett hotell i St Anton som jag ringde idag för att boka rum åt lillebror på! Vill verkligen att han ska åka med oss ner kommer bli grymt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback