Lugn

Idag har jag varit så arg att jag grät, då är man arg kan jag säga. Jag gillar inte försäkringskassan för dem behandlar en som skit. Så känns det iaf, eftersom att man pratar med olika personer hela tiden som säger olika saker istället för att få prata med samma person konstant. Hade varit mycket enklare om det inte behövdes en massa mellan händer. Man blir ju arg på någon vars fel det egentligen inte är pga att hela deras system är lite konstigt. Men nu har jag lugnat ner mig iaf tror det är musiken.

Vill inte stänga av musiken och börja plugga men hade behövt ta tag i det lite och jag har så svårt för att plugga med musik eller det beror på vad jag pluggar ifs. Men när fokus måste vara jätte hög och man sak läsa får jag spader, men får väl hitta rätt musik helt enkelt får testa Monkans listor kanske.

Det är fredag och just nu har jag inget bra och göra. Skulle nästan kunna supa ner mig själv men hur kul är det själv?! Nä väldigt dumt och onödigt är det iaf. Nu sak jag försöka öppna böckerna och titta lite grann iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback