det regnar visst ute men jag är ändå på ett strålande humör..

Jaha klockan är nu 8.00 och här sitter jag i uterummet klar för att börja plugga det sista inför tentan. Är hemma i Mellbystrand eftersom min lägenhet inte innefattar ett uterum.
Idag ska allt bankas in och ikväll ska jag söka bostad i Wien med mor och far som hjälpredor.

Igår var faktiskt en riktigt härlig dag. Jag gick upp jätte tidigt och började plugga direkt. Sedan vid 10 körde jag och sprang 6km, vilket ledde till att jag blev väldigt nöjd med mig själv, eftersom att jag inte sprungit sedan i somras. Nu sitter jav även här med riktigt mycket träningsvärk. Kommer gå som en riktig gammal tant när det är eftermiddag om det inte vänder. Sedan hämtade jag ju mitt the som jag hade beställt från en vänlig själ som hade köpt detta i sthlm då man själv inte har nk i närheten och det var deras underbara höstblandning. Det ena ledde till det andra och sedan fick jag agera sällskap på kvällen. Blev bjuden på middag och blev riktigt uppassad inte helt fel. Kändes grymt nice om man får uttrycka sig så. Ja för den som inte förstår det så var det ju med den där trevliga personen som jag egentligen ska glömma men jag höll det på distans rättså bra tror jag. Eller jag hade makten kändes det som.

Nä nur är jag lite stressad och måste återgå till den helt underbara Realian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback