Valborg!!

Igår firades det valborg här i Lund. Firats har det gjort många dagar först var det Kvalborg, sedan Valborg och idag är det med fest. Fast för mig räckte det med igår jag är helt slut idag. Igår började vi dagen kl 8.00 hemma hos Emelie eftersom frukost killarna var sena öppnade vi första cidern då istället. Efter mysig frukost på innergården begav vi oss till Stdsparken som redan började bli super full redan kvart över 9 det var helt sjukt med folk. men vi fick en bra plats så vi var glada. Efter lite mingel hade man även hittat st anton gänget vilka var grymt roliga att träffa. Därefter bar det av till Block Partyt på parantesen helt sjukt var det! Men hur ball som helst.
Därefter lullade jag och Lisa hem med stop för sibylla på vägen. Därefter snabbt ombyte för att sedan cykla vidare till Michael hansen och hanna, carin och pullan med flera var där!!
Ytterliggare efter det cyklade jag med hanna där bak till St Anton festen! Helt okej var den men ändå sjukt bra.
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva men hehe det var en bra gårdag!!!

Idag mås det dock inte lika bra men man mår väl som man förtjännar iaf nu väntar jag bara några timmar till innan jag ska sätta mig i bilen igen och köra hem för att jobba för pappa. Sedan ska jag köra vidare till Lisa i Småland och följa med henne ut!! Till dess ha fortsatt bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback