...

Idag är en ingen rolig kväll. Just nu är allt bara väldigt ovetande. En utav mina små kusiner ligger på Sahlgrenska i GBG med bruten nacke efter att ha råkat ut för en studsmatte olycka. Hon befann sig antagligen under den när någon hoppade ovanpå. Nu får vi bara vänta och hoppas operation äger rum på torsdag kl 14.

Denna lilla flicka jag hoppas att alt går vägen nu och att hon får mer känsel än vad hon har just nu. Men det som jag ändå tänker på är ödet. I fredags åkte jag hem till M-strand för att jobba i helgen. morfar ringde och ville att jag skulle komma hem i tid för att kusinerna från GBG skulle komma. När jag va där så skulle iaf E sitta i mitt knä hela tiden och både spela och mysa. Detta låter kanske inte som något konstigt för er men hon är inte den som brukar göra detta utan brukar vara hennes lillasyster L. Vilket gör att man tänker ytterliggare en gång. Ödet ibland förstår jag inte. Men nu hoppas jag verkligen på att hon blir bra. Jag är glad över att mina underbar vänner iaf var här när mamma och ringde och berättade vilket gjorde att jag inte behövde vara själv och inte behövde tänka på edt hela tiden även om det finns där. E finns i mina tankar hela tiden och vad kan bli mer störande än när man heller inte hittar några bra bilder på henne på datorn nu när man vill ha det. E du måste bli bra du är på tok för liten och oskyldig för att drabbas av något sådant här.

Älskar dig lilla gumman <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback