...det är inte rättvist alltid

Det är måndag kväll och en tenta är nu avklarad och jag hoppas verkligen att den gick vägen så det innebär att det bara är en tenta kvar denna veckan. Nästa är på lördag så imon blir det bara till att börja plugga järnet igen.

Pratade iaf nyss med E:s mamma och hon blev jätt glad över att jag ville åka upp till dem på söndag och stanna till på måndag så det var skönt att det inte var någon annan som skulle vara där då. L blev med jätte glad och berättade att hon nyss hade fått både pedikyr och maikyr i genomskinligt lack. Med E så är det väl bättre men samtidigt kan läkarna inte säga om hon någonsin kommer att kunna gå igen. Vilket känns så hårt att inte veta. Det jag däremot vet är att hon kommer att få ligga på sjukhuset i ytterliggare 6 veckor därefter kommer hon att få åka hem på helgpermission. Men man tror iaf att hon kommer att kunna börja skolan igen till hösten med stöd eller så, vilket iaf är positivt.

Jag hoppas jag hoppas att hon ska bli bra igen för just nu är det inte kul att vara E och inte kunna få röra på sig ordentligt utan bara ligga stilla och läsa böcker eller titta på film som hon ser rakt upp i taket. Men men det är lite tidsfördriv med film!

Nu ska jag ta tag i städningen som min duktiga kompis M gjorde när jag ringde henne! Det va väldigt trevligt att prata med henne igen måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback