d börjar lätta lite!!!

En tenta till avklarad och nu väntar fest och mys med tjejerna ikväll!!

Imon åker jag till Göterborg för att hälsa på E med familj ska bli så roligt. Igår ringde mamma och berättade att de hade haft henne uppe i gåstol och att hon då hade tagit ett par stapplande kliv framåt inte illa inte med tanke på att i måndags vågade dem inte lova någonting.

Har varit intensiva pluggveckor på sistone så ska bli skönt med lite ledigt till nästa som är onsdagen den tredje. Men det ska bli att plugga rejält i tid till den så att jag både kan hinna med att åka hem på slappepremiär och ev student i malmö men vi får väl se!

Nu ska jag städa, äta och kanske sova innan jag ska fika med CJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback