bra dag men ändå ingen bra dag

Får jag tycka att jag haft en okej dag trots allt? Jag tycker det iaf jag har varit på bio ikväll och den va bra. Världspremiären av Änglar &demoner. Sedan hem hit med underbara L. Det va kanske egentligen det enda bra men jag behöver tänka på annat. Annars orkar man inte.

Har inte fått höra så mycket idag mer än att känsel har hon inte mer än att hon känner att man typ kitlar henne på magen eller att det killar på magen. Talet och huvet är det inget fel på hon pratar så det är i alla fall bra. hon kan till och med säga att hon krypit under studsmattan men sen säger hon inte mer.

Imon är det operation kl 12 ochd en beräknas ta 5-6h och sen uppvak på det. Efter det måste vi vänta i ett par dagar för atts e hur det har gått. Jag hoppas det bästa och det får ni med gärna göra. Skänk henen en positiv tanke eller be gärna för henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback