bättre...

Idag har man iaf fått mer information än tidigare. Mamma har kommit upp till GBG idag för att hjälpa till med min lilla kusin L. Operationen har iaf gått så bra som man kunde förvänta sig så det är iaf positivt och hon kunde heller inte opererats av någon bättre enligt vad vi har hört så det är ju med jätte bra. Nu kommer hon få ligga fixerad i 4-5 dagar innan man ens kan börja resa på henne eller något.

Det känns iaf lite bättre men det som är problmet har varit att piggen på andra kotan har gått av och det är den som stabiliserar första kotan och det är den jag tror dem har försökt att reparera för något med tillväxten.

Imon ska jag gå och köpa ett fint kort till henne som jag ska skicka iväg till henne! Sedan ska all tid fram till måndag ägnas åt makro ekonomi inte kul men vad ska man göra.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback