Nytt år!

Idag är det nyårsafton. Dagen före avresa eller sista dagen på detta året.
Efter mycket om och med ska jag tillbringa kvällen i Båstad med nya människor och några gamla.
Nyår är oftast väldigt överskattat så därför känns det skönt att inte ha några jätte förhoppningar.
Men enligt ryktena blir den en riktigt god middag med löjrom, hummer och årgång champagne till detta. Låter inte helt fel va?

Imon bär det av till St Anton. Ska bli så kul att få komma tillbaka till denna lilla by som en vinter var mitt hem.
Kommer nog även vara riktigt många utav dem gamla säsongarna från vårt år som är där nere samtidigt med :)!
Ja vi får hålla tummarna för riktigt bra skidväder och att allt går bra med hela ben och inga skador!

Igår kom jag på att när man är som djupast och verkligen skulle behöva skriva av sig så har man inte datan till hand vilket i sig kanske är tur. Jaja det lät nog lite flummigt. men nu måste jag packa klart och sedan sova en runda innan kvällen.

Nä jag har nog inga inga förväntningar inför nästa år eller löften. Jag hoppas på ett bra år helt enkelt! Nu börjar ju Wien tiden närma sig med vilket ska bli riktigt kul. Nä nu måste jag sätta fart.

Gott Nytt År allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback