Julmys

Det är snart jul. Jag och mamma har ikväll fixat julgodis: knäck, någon nougat och sedan självklart negerbollar.
Alla julklappar är fixade så det känns bra.

Det är fortfarande snö och kallt ute vilket gör det hela bättre.
Men i lördags när vi åkte ner till Malmö, Höllviken och Lund var det inget roligt väder vi möttes av utanför Malmö. Från att ha kommit från 10 gradig kyla, solsken och vakraste landskapet möttes vi av snöstorm sådär kul att köra i. Men men det gick bra och vi kom både dit och hem. Glöggfesten hos Hammers va mycket trevlig. Sedan blev det Strand 12 med mycket kärt återseende av två mycket bra golfspelare..hehe. Ja båda är bättre än mig och jag va nog lite snurrig där under kvällen. Ber om ursäkt där, men men behövde reda upp ett och annat.
Ja ett tag var jag riktigt arg och värre skulle det blir. Men till slut löste det sig iaf och idag kan jag väl inse att det kanske inte alltid är så smart och försöka ha djupa diskussioner med någon som är lite berusad. Inte för att jag va helt nykter men inte i närhet utav honom iaf.
Men det var iaf trevligt och se Tessinen och Tilda. Måste hinna med och se båda mer i jul!

Ja idag har jag inhandlat alla julklappar, blivit tvungen att passa små kusinerna då mormor åkte på den värsta antagligen vinterkräksjukan någonsin. Stackars lilla mormor jag önskar ingen det. Men det var väldigt kul att passa dem den korta stunden för det blev pulka åkning på bästa drottningbacken om än på ny sida sedan ett hus kommit ivägen för gamla banan. Dock var nya sidan helt okej!

Sedan måste jag ju bara säga läs twilight böckerna. Jag har visserligen bara läst en men den var grym.
Nu skulle jag mer än gärna vilja ha Robert Pattinson/Edward Cullen på en knäckemacka. Fy satan vad gott om jag får säga så. Så dagen till ära tänkte jag lägga upp några heta bilder på honom. Mmmm Edward! Att han kan sjunga gör ju inte saken sämre...bra kille den där. Kanske skulle ragga upp honom!



Kommentarer
Postat av: Tess

Trevligt och se dig med! Hoppas det löste sig med killen. Får ta en utgång i Halmstad innan du åker iväg! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback