jaha

Det är vitt ute ooch väldigt vackert. Det är kallt och det ser ut precis som man vill att det ska göra!
Det är bättre med lte snö än ingen alls så jag tänker inte klaga men...
Jag är ändå lite små tjurig på olika saker för det första posten vad sysslar dem med?!
Inte delar dem ut post iaf, för jag la faktiskt mina brev på ldan förra torsdagen och vad jag vet har bara ett kommit fram tycker det är sjukt dåligt. Nä jag tycker det är askalas dåligt att dom bara ska ligga på posten och skräpa. Ge oss dom istället hur svårt är det att dela ut dem i mellbystrand när man gör det i Laholm?!
Tydligen jätte svårt eftersom att ni inte gjort det. Men ni gillar väl att ha stressen nästa vecka skulle jag tippa på.

Ja sedan är jag lite irreterad över att jag är total ignorerad också. Eller jag är snarare lite arg och förbannad bara för att man kommer vara hemma jätte länge nu eller vad?! Grrr....nu ska jag verkligen låta bli att höra av mig resterande dagar.. Resterande dagar jag är hemma innan Wien kanske eller? Vi får väl se...

Så ikväll ska väl jag och kära lilla pappa vara hemma själva medan david och mamma i olika sälskap ska vara på Strand 12 kul för dem!
Nä jag är inte alls bitter för jag är nog faktiskt väldigt bitter. Försöker till och med utnyttja min lillebror så att jag får hänga med honom istället. Jag hoppas att jag kommer på nåt bättre ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback