Inte julmys längre...

Ja jag hoppas för allt i världen att jag slipper bli sjuk i vinterkräk sjukan och att mamma var den sista personen som fick det. För att alla våra planer har hittills fått ställas in. Igår skulle det varit det årliga fira Henriks födelsedag med den familjen men precis innan blev mamma dålig. Så hela familjen stananr hemma för att inte smitta någon annan. Ikväll vet jag inte om det blir det traditionella firandet heller vi får se. Mamma är ju frisk och så igen men ja andra är väl rädda att få det. Men jag tror inte det är någon fara längre.

Det är tö med vilket inte heller gör saken bättre. Vet inte vad jag ska göra nu heller? Ska jag hjälpa i butiken åka in till Laholm vilket går fort åka och köpa ett par strumbyxor kanske kommer ju gå åt!

Jaja det löser sig..jag får väl med julefrid någon gång hoppas jag...känns något bittert just nu.

Men här är en låt som inte är en jul låt men lyssna på den efter ett tag blir den rätt rolig eller efter ett par gånger.
första gången vi hörde den undrade vi va det var för någon låt men den har tagit sig!


http://www.youtube.com/watch?v=YB-4_dPJTWk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback