hatar just nu denna julen...

Denna julen är ett skämt och just nu hatar jag alla jävla egoister mer än något annat.
Ni förstör min jul om ni inte förstår det. Ni vet inte ens om vi smittar men förhoppningsvis gör vi inte det. Men ingen vill träffa oss. Tror ni att jag tänker sitta själv imon på julafton med eller?! Nej fy fan där går gränsen.
Jag som trodde julen handlade om att ta hand om varandra och umgås inte bara tänka på sig själva.

Jag mår skit bra och david och pappa med. Mamma är drisk så hon mår med bra. Men detta det suger.
Nu har jag tom fått mormor att må mer dåligt över detta genom att hon som vanligt ska ta på sig skulden för att hon blev sjuk. Man kan inte hjälpa att man blir sjuk men man behöver iaf inte stöta bort sina nära och kära.
Det är jul en gång om året. Det är ju inte så att jag hade tänkt hångla med hela släkten direkt elelr någon annan för den delen så att dem ska bli sjuka direkt.

Nä usch och fy så arg och ledsen jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback