Varm....

2 dagar kvar sedan är jag på varmare breddgrader!! Underbart är vad det ska bli!

Har några få minuter över och vet inte riktigt vad jag ska göra. Snart blir det nämligen spruta  tillbaka till skolan för och plugga innan det är lektion kl 16-18. Hoppas verkligen att jag får gjort mkt idag! Funderara dessutom på att ut och gå en runda fast jag redan tränat men är bättre väder nu.

Ja imon lär jag ju inte hinna skriva för då är det skola mellan 8-10 och sedan fort hem, för att då gäller följande:
-städa
-tvätta
-kunskapstest
-skriva kommentar till uppsats
-sammanfatta
-träna
-packa

Tight nä inte alls :P! tura man börjar skolan så tidigt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hoppas du har tid för greys?:P

2009-04-07 @ 15:17:23
Postat av: Hanna

Antligen lite uppdatering har!!

Ser ju ut som du har det toppen med lundalivet. sjalv hoppas det runt i vattenpolar har, tydligen ar det regnperiod i brasilia nu...

fortsatt va flitig och uppdatera, alltid kul att ha lite koll pa vad tjejliga i lund tar sig for!

kramiss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback