Sol!

Jag lapar sol som ingen annan. Idag har jag legat i stadsparken från 11-17 och jag som hela tiden sagt att solen inte tar ännu. Tjing på mig där hade jag fel kom hem nu och såg att jag faktiskt var lite småröd på ena sidan ryggen på ett bra sätt! Lite nöjd nu för då kan man ju faktiskt ligga där lite till någon nytta.

Ikväll blir det myskväll med P och L. Vi ska grilla titta på Robinson och mysa. Jättte skönt. Fast en tråkig grej är att jag inte får spendera kvällen med 3 andra väldigt mysiga personer. Mina käraste st anton killar V och R och såklart min bästa H. Men man kan ju inte få allt. Men blir ju inte vi längre som förra vintern vilket jag verkligen saknar ibland. Då glömmer jag bort vissa grejer och det blir både komplicerat och okomlicerat på en och samma gång vilket är underbart. Jag gillar dem och jag gillar R på ett konstigt sätt som nog varken han eller jag förstår hur det är. Det är bara så.

På ett sätt är mitt liv rätt bekymersöst men på ett annat sätt inte. Händelserikt till viss del iaf. Jag vet inte men det löser sig alltid på något sätt. Dock hade jag gärna haft någon vid min sida men samtidigt är jag rätt nöjd och har nog lärt mig att uppskatta livet.

Blev ganska så flummigt idag men ni vet ju att sådan är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback