Ödet?!

Hur stora är chanserna att sist i kön skulle du stå? Eller vem visste att du var på fest på 4 våningen?

Gårdag kvällen bjöd på många överraskningar. Först trevlig middag med Monkan för att sen stressa till lunds på en cykel. Det började med Monkan trampandes på cyklen och jag bak skjutsad (eller jag ramade som man säger här i (skåneland). Vi hann inte längre än till hemköp innan jag bytatde plats med Monkan enkalre sagt än gjort i mina nya super höga sandaler skulle jag försöka trampa men dem var ju halare än en riktigt hal ål. Men till slut kom vi iaf dit.

Överraskning nummer ett var inte en så trevlig sådan. Där sat en person som jag inte har så mycket till över för. Ja vissa lär sig väl inte förrän dem blir väldigt gamla vad som är okej att göra och vad som inte är det. Men uppföra sig på rätt sätt har den här personen missat. I alla fall efter ett tag i sexarummet kom victor ner under chit chatten som vi för övrigt utklassad lag shat i!! O han berättade överaskning nummer två att han hade vår trevliga vän R på besök. Jag var ju såklart tvungen och åka upp med hissen och hälsa så där blev man ju fast i ett par timmar innan man begav sig ner igen till dom andra. Därefter skulle vi iaf in på Lunds och Playground men där va ju inte en kotte så det blev ÖGs istället.
Framme vid överraskning nummer 3! Där stod en annan person jag inte väntat och se blev ett snabbt hej men inget mer. fast blev lite prat där med. Iaf ÖGs var toppen! Kan nog sammanfattas litet men med grymt mkt snygga killar. det var en fröjd ör ögat.
Ja här slutar min redovisning  från gårdagkvällen. Jag kom hem och här blev det kladdkaka med vispgrädde det var väl viktigt!  Monkan sov här bör kanske med tilläggas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback