Mellbystrand

Imorse vet jag inte vad som flög i mig men efter och att ha ätit frukost och läst tidningen ringde jag hem och frågade mamma om jag fick komma hem. Vilket jag såklart fick så jag bestämde mig för att snabbt packa ihop mina grejer och körde hem. Nästan hemma stannade jag i Östra Karup precis vid avfarten till Båstad för att titta på utemöbler med mamma och pappa. Vad jag dock inte hade förstått var att dem delvis eller mest ville kolla till min balkong! Vi hittade iaf ett sött litet bord med 2 stolar som jag fick så nu kan jag äta frukost ute när jag kommer tillbaka till lund inte helt fel.

Ja jag trodde jag hade mycket och säga idag men det har jag inte. Har suttit ute och läst i eftermiddag går sakta framåt desto trevligare var det att man kunde sitta ute i bikini Bh och trosor i hörnet på altanen. Nice nice! Sedan ikväll släppade jag med lillebror ut på en liten runda just när solen gått ned. Väl nere vid havet var det rosa och oranget som de sista färgerna innan det skulle bli alldeles för mörkt. Första observationen på stranden blev att står inte vattnet ovanligt högt upp? Först trodde vi det men sen blev vi lite osäkra vilket vi fortfarande är!

Imon blir det PLuGgA, PlugGA, PlUgga lite till för att slutligen PLUGGA'!! Jippie! Men sånt är livet om man ej skött sig tidigare.

Trevlig nyhet inför helgen är iaf att V ringde och sa att hon kommer och hälsar på mig i Lund och att det blir nu till helgen! Så på fredag kommer hon ner så här ska fixas gästleg så hon kan hänga med oss ut! Great sedu!

Men men får väl avlägga en rapport imon om hur jag skött mig! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback