Back in Lund!

Då va man tillbaka i mysiga Lund igen. Igår möttes jag av en hela 9 C värme, strålande sol och en sju helsikes blåst inget dåligt välkomnande inte. Därefter var det snabbt hem och göra sig iordning för tackfest sedan eee dagarna förväntningarna va höga och dessvärre höll det inte måttet. Vilket resulterade i hemgång ensam klockan kvart i 1 vilket iof inte gjorde någonting alls. Skönt och få sova själv i sin stora säng när man varit borta (som om det borde varit någon mer med i sängen? nej).

Idag har man packat upp och inte fått gjort ett skit. Fast har varit lite stöd åt en vän vilket känndes grymt bra att han faktskt kan prata med mig på det sättet. VI har en lite udda realtion så då känns det bra när personen ändå vet att den kan säga något till en.

Ja egypten vill ni kanske höra något om?! Jo det va kanon jag har blivit en favorit hos småkusinerna inte bara David som gäller utan stora kusinen med som bor själv haha. Har även agerat som frisör under veckan inbakade flätor is my thing!

Ikväll blir det mys med M och ska även hinnas med en fika med L nu om en liten stund. När jag väl kommer hem åker L hem hem för att inte komma tillbaka förrän vi har tenta om en vecka vilka fasoner. På tal om tenta den är om en vecka och man kan väl säga att jag tagit semester så har lite att göra senare i eftermiddag illa illa men det är bara och ta tag i det senare. Nu måste jag äta ett litet äpple tror jag innan det är dags att cykla till L ha en trevlig dag på er för det ska jag även om jag ska plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback