1 dag kvar!

Nu är det nära bara en dag kvar knappt det ens förrän jag åker!
Ska blir grymt skönt! Hoppas bara jag får lite färg nu med, känner att jag har press på mig från dem andra att komma tillbaka brun så är väl bäst jag inte bränner sönder mig direkt. För kommer jag inte hem tillräckligt brun kommer dom ju bara haha som hon snackar. Men jaja löjligt och ora sig över men ändå...

Nu har jag iaf städat, bäddat, packat, börjat tvätta och gjort kunskapstest. Kvar är att plugga men jag får ej ro att börja. Fast borde göra det nu.

Sedan har Soffan tagit tag i en hejdå drink ikväll på Myntha. Ska bli jätte trevligt! Nä om jag sätter lite fart nu kommer jag hinna med lite och även en promenad kanske!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Louise!

Tack for messet!!hade inga credits pa mobilen dock...



Lät harligt med lite caipirinhadrickande (helt ok forsok till stavning iaf ;) Hoppas caipirinhan var gjord av en fin cachaca! jag far prova den nar jag kommer ner till lund och skanelandet :) :)



kramiiiis o ta det lugnt med solen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback