Vändpunkt!

Lördagkvällen blev grymt lyckad! Tårtan blev bra och kul hade vi...dock blev det kanske lite för bra men ojoj....sånt är det ibland. Iaf måndag kväll och du skulle ringa, du skickar och säger ringer dig på imon. Jag bara det är lugnt, hade ju trots allt sagt/skrivit lite dumnt till dig i tel där på lördag kvällen men du va seriös vilket inte jag trodde. Jodå telefonen ringde ikväll...tror ni jag blev förvånad över att se att det var han som ringde. Verkar inte bättre än att jag nu ska träffa honom på en fika eller nåt i veckan. Hur ska detta hinnas med? Menmen får lösa detta han är ju trevlig så kan ju vara trevligt + är ju alltid trevligt och lära känna nya människor.

Dock har jag ett stort problem! Jag måste hitta nån som vill med mig till St Anton över nyår! Har ju tom hittat hotell till vad man ändå får säga rätt pris!! Någon???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback