Trött...

Efter att faktiskt ha pluggat ganska så effektivt idag känner jag mig ändå ganska så nöjd med dagen.
Att man sen fick gå ut me Carin o hennes perfekta bror Calle gjorde inte det hela sämre. Han är ju så grymt trevlig och snäll som han är bjöd han oss på maten med, en riktig gentleman den där Calle! Han är en perfekt kille egentligen! Carin hatar när vi säger detta men ajg gillar hans nördlook som fasen. Han bär ju upp det så grymt bra!

Har varit hemma i ett par dagar över helgen jätte mysigt va det och kunde det bli bättre än att min efterlängtade nya klocka dessutom kom leverad till butiken när jag jobbade med pappa i lördags. Sedan i måndagskväll var jag med mamma hos Hantoft och var ute och sprang, gymmade och bastade jätte skönt verkligen.

Imon är det torsdag igen och då är det Funk som gäller me like me love! Glenn is the shit! (Är det inte bra som Ann Gerd sa jo det är det sa vi och hon va lite smått oförstående.) Förutom att jag ska träna imon ska jag även hinna plugga riktigt ordentligt sedan ska jag även vara 2h i skolan. RBL(reality based learning) lektion, där jag och Martina ska oponera mot en annan grupp kommer nog gå bra.

Nu ska jag även försöka mig på att fixa till denna blogg...inte för att ajg är så bra på sådant men ska göra ett försök iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback