Nytt liv..

Idag gör jag ett försök till att blåsa liv i den gamla bloggen igen! Som sagt va ju ett tag sedan man skrev och mkt har hänt sedan dess! Dock har det inte dykt upp någon snygg och trevlig kille i Amrani parfym ännu men jag hoppas ännu. Glöm aldrig hoppet är ju det ´sista som överger en säger dem.

Nu sitter jag här iaf och det är 7 månader sedan jag skrev sist och mycket har hänt. Att jag inte forsatte att skriva i Österrike var heller inte så konstigt eftersom att internet försvann ifrån vårt lilla rum. Säsongen var kanon och kunde inte blivit mycket bättre och jag har lärt känna så många nya underbara människor.

Det är tisdag kväll och jag har mat på spisen som jag hoppas att jag inte bränner vid bara i skrivande stund. Har redan hunnit med att träna mellan lektionerna i skolan. För jag har ju börjat plugga igen. CIvilekonom med tysk inriktning i Lund, ett tufft program med mycket självständigt ansvar. Iaf förutom tränat har jag även klarat av halva engelska testet till på fredag, känner mig nöjd resultat än så länge har tom varit bra.  Resten av kvällen ska ägnas åt organisation, måste förbereda mig inför imon och resten utav veckan. Nog om det....

Lund är underbart. Staden är vacker och mäniskorna härliga. Festandet är helt okej det med ska verkligen inte klaga... I fredags var det Novischsittning på Lunds Nation! Det blev en väldigt rolig, vild och het kväll som kommer finnas i minnet ett tag.
Piiiiiiiip nu piper timern och pastan är klar så idag blir det inte mer underhållande än såhär...men det lär bli återseende inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback