Fortfarande i liv....

Ja egentligen skulle jag bara vilja säga att jag fortfarande är i livet och jag har inte glömt bort min blogg. Det är bara så att imorgon är det tentamen dags igen och det är inte en helt lätt tenta den är super svår. Jag vet inte ens riktigt vad jag ska plugga på hur bra är det då? Men det är bara och fortsätta strax igen imon ska jag verkligen ta mig tid och tänka har ändå 5 timmar på mig och det är väl bara och sitta där och tänka och tänka så kanske man klarar det ändå. Vill verkligen klara den är ju självklart men omtentan ligger den 7 december en vecka efter vår nästa tenta som om inte det räckte är det tänkt att jag även ska åka hem och fira min födelsedag den dagen.

Annars har det inte hänt så mycket blir hemfärd på lördag för att ut och festa i Båstad på lördag kväll! Är balinesernas hemkomst så ska nog bli rikigt trevligt om det även då är det gänget som det ser ut att vara nu.

Ta hand om er alla och låt bli att halka på alla blöta löv som ligger på marken är både pinsamt och gör väldans ont om man skulle göra det. Tur man inte gjort det ännu iaf men man ska ju aldrig säga aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback