En bra dag!

Efter att imorse gått upp och dammat av rummet(behövdes verkligen) så blev det plugg i ett par timmar. Därefter var det skola och redovisningsdag. Jag oponerade bara och det gick kanon därefter bar det av til Gerda och veckan höjdpunkt. Funk!!
Jag älskar Glenns funk pass dem är så grymt roliga. Koreografin är grymt ball den med, dock fattade jag typ noll på det han hade gjort förra veckan för missde då och det nu va massa med armarna som gick på tok för snabbt för att jag både skulle se och hinna fatta vad jag skulle göra! Menmen nästa fredag är det tenta men jag ska dansa ändå på torsdagen för man blir ju så glad.

Sedan hem för att laga mat och börja tvätta. Hade lakan som inte va så snygga efter att jag gått och lagt mig med blå text skrivit på min arm så lakanen va lite blå men dem blev rena och fina igen. Kunde det bli bättre när sedan Anna från St Anton kom inom?! Nä det kunde det inte! Så St Anton season 2010/2011 här kommer dem rutinerade bummarna igen! Det kommer bli så ball! För då ska även St Anton och Ischgel vara ihop byggt we love! Anatgligen komemr även min lillebror göra säsong då och det är ju riktigt roligt om vi får göra ihop! Jag saknar St Anton och det kommer vara tungt att sitta här och veta hur bra folk har det. Det var ju trots allt det bästa jag någonsin gjort! 

Tillbaka till verkligheten och ta tag i pluggandet. O det är nu!St Anton 10/11St Anton season 2010/2011
Saknade! Bullen, Anna o jag!BästaJohanna, Hanna, jag o MiaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback