November!

Tiden går ibland alldeles för fort. Nu är det redan november och snart är det jul. Va händer egentligen? Vart tar tiden vägen? Man säger att man ska leva varje dag som om det var ens sista. Men går det verkligen? Jag menar klart att det går men det finns alltid ett men. Är det inte skolan så är det något annat. Men jag är iaf nöjd som en klok farbror sa till min far en gång. Om pengar var till för att hållas i skulle det finnas handtag på dem. Jag håller med honom. Pengar gör en inte lyckligare för att man har dem på banken och sparar dem till något man inte vet. Så just nu har jag hittat lite pengar utan handtag på som jag tänkt spendera haha....och idag började jag. Jag förtjänande det och jag behövde det.

I fredags skrev jag min andra tenta i organistation. Den var inte enkel så nu väntar tre veckors väntan men jag hoppas jag hoppas verkligen men jag vet inte kan ha gått vilket som. På kvällen var det iaf utgång! En mycket lyckad sådan. Förfest med tjejerna och sedan Penthouse på Lunds hade varit oktoberfest innan så där va fullt drag med alla härligt uppklädda människor. Jäger va där med med sina underbara maskiner och provrör. Fredagkvällen levdes verkligen ut så som om det var en sista dag. Man får inte glömma att ibland förtjännar man att ha det bra och leva livet som det sak levas. Dock gör ma även misstag dock ett litet sådant men tillräckligt störande...

De typiska fräknarna på din överkropp
De mörkt bruna ögonen är att drukna i
De starka armarna
Det blonda håret vill man bara dra handen igenom
Jag säger bara grrrrrr.... give it to me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback