Müde

Fattar ni hur tråkigt det är att åka tåg blää....helgen har spenderats i GBG. Trevligt trevlit med släkt och sedan utgång med victoria! Ja just nu är jag död och tycker att det är helt okej att gå och lägga sig klockan 6 eller det jag menar är egentligen direkt...

Det va förfest, drägel, köande, köande, ingång, köande, dans, äta, förvirring, avundsjuka, dans, förvirring och väntan i torsdags! Bra sammanfattning på en helt okej kväll ändå. Jag tänkte att bussarna går väl som vanligt men oj det va ju torsdag och helt plötsligt fick jag ta en taxi hem ensam i ösregnet mög på det du. Men goa bananer va det iaf! Jag tyckte det iaf och jag tror även Lisa håller med. Oj har ju glömt att det även var skräck och en väldans massa fall inblandade under kvällen och en icke fungerande bas ibland!

Som det kan gå! Mitt liv är nog lite konstigt ibland och jag är nog liteför mycket fegis ibland. Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

aja baja fröken ingvarsson att inte säga till när man kommer till den stora staden i väst! hoppas på bättring till nästa gång du besöker göteborg...=)

hoppas allt är bra kompis!

puss och kram

Postat av: Louise

Förlåt lovisa men det var så lite tid där...kan säga att du fanns i min tankar många gånger om!

2008-11-14 @ 23:53:43
URL: http://louiseingvarsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sötnos! det är lugnt. men nästa gång ses vi!

2008-11-16 @ 21:50:05
URL: http://loviisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback